lördag 29 november 2008

lördag.

jao då var parken avklarat också. Helt cp kväll nu när man tänker efter. Fast jag hade ändå rätt kul. Hade en jävla massa roliga sms från igår från olika personer, märkte jag i morse x) Och jag lider med Bränd som fick lov att lyssna på min käft som gick i 120 hela vägen hem från sollerön igår. men ja, nu är kvällen över och det var en helt okej kväll. Om man bortser från att allting blev helt cp. Jag och Henke försökte ha lite party i bilen hem, det gick ju som det gick. Men det var rätt kul ändå. Finns inte så mycket mer att säga om kvällen, man måste ha varit med för att förstå tror jag x) Hur som helst så blir det nyktert ett tag framöver nu.
Och förövrigt så har jag egentligen en jävla massa å snacka om ifall nån skulle förstå, för det är en jävla gåta.
Btw, jag är kär i låten från Dirty Dancing! Sjukt jävla bra låt.
PUSS!

2 kommentarer:

EMELIE sa...

talk to me?

MIA sa...

ja, jag måste snacka med dig (a)