måndag 24 november 2008

måndag.

Har egentligen ingenting att skriva. Tänkte bara fördriva lite tid.
Rätt bra dag idag faktiskt, varit ganska glad hela dagen.
Stått i cafeterian i skolan med Sandra hela dagen, riktigt kul faktiskt. Sandra är en så jävla bra människa!
Stoora samtalsämnet den här veckan; Rättvik!
Har nyss ringt och fixat skjuts, så nu är det ordnat iallafall. Känns som om det skulle kunna bli rätt kul faktiskt, eller så spårar det ur totalt. Den som lever får se. Har fortfarande lite smått beslutsångest om det där med att dricka eller inte, men om jag känner mig själv så kommer det nog sluta med att det blir så ändå.
Förövrigt så är jag rätt förbannad just nu, av vissa orsaker. Jag är bara grymt trött, och det känns nästan som att jag skiter i hur det går nu. Jag har iallafall försökt, så nu är det upp till alla andra hur det blir med resten. Jag orkar inte just nu.

Inga kommentarer: