tisdag 4 november 2008

tisdag.

Bra dag, hade bara 1 lektion! ;D
Skulle haft 3 men bilden gick bort eftersom vi såg "Linas kvällsbok" på bio.
Sen hade dom ju tänkt sig att man skulle gå tillbaka till skolan bara för en idrottslektion, men då tänkte dom fel! ;D haha
Drog och fikade med Anja och Emelie istället, det var mycket roligare!
Egentligen så är jag sjuk, men jag är i skolan ändå enbart för att jag tycker att skolan är kul och för att inte missa massa skit. Fast jag tror fan att jag stannar hemma i morgon, jag orkar nog inte.
Eller kanske inte. Men vafan det märks ;D
Förövrigt så kom jag å tänka på att jag inte har varit i stallet sen i torsdags ;o Jag känner mig rätt skyldig till att gå dit när jag blir frisk (a)
Plus att jag är partysugen somfan! Så jag tycker att någon borde dra igång en feting fest och bjuda mig, för annars kommer jag objuden! ;D
Lite väl långt till nästa gymnasiefest på parken, men hur som helst så är det bestämt att då blire röj som fan med bästa brudarna! :D Jag hoppas verkligen, verkligen att det blir så (:
Det var ungefär allt jag hade å säga idag.
PEEAACEE OOUUT!

Inga kommentarer: