måndag 1 november 2010

måndag.


Idag har jag varit nere på Mora och fikat och kikat i lite affärer med Ela :) Fick med mig en skjorta hem från barnavdelningen på H&M haha. Var hur som helst en mysig dag med massa prat om allt och inget. Behövdes verkligen för jag kände mig mycket gladare när jag åkte hem igen sen :)

I morgon ska jag träffa henne en sväng igen för vi ska fixa lite saker.
Sen måste jag verkligen ta tag i pluggandet i morgon också, är alldeles för bra på att skjuta upp såna saker så jag får stressa med det i sista stund!

Är mest orolig för hur det ska gå med matten nu när jag inte har någon lärare eller någon annan som kan hjälpa mig, men jag får väl göra så gott jag kan.


Saknar min Tim också!
Det är hårt som fan att inte kunna träffas varje dag och när man vill..

Inga kommentarer: