söndag 28 november 2010

söndag.

Är så himla trött på allt tjafs.
Det påverkar alla, oavsett gur mycket inblandad man är.
Det påverkar mig i andra sammanhang lite också, det är så mycket som händer runt omkring som man lägger tid på istället för att lägga tid på något som är värt det istället.

Jag tänker tankar som jag aldrig någonsin har tänkt förut.
Jag är trött, orklös och förvirrad.
Det känns som jag har valt bort så mycket, offrat så mycket. Lagt ner så himla mycket tid. Och jag skulle kunna offra så mycket mer, allt. Vad som helst. Men jag vet inte om det är detsamma från din sida. Och jag vet inte om du någonsin märker att något är fel, att jag är ledesen eller mår sämre än vanligt. För om du gör det, så är du väldigt bra på att dölja att du märker något.
Och ibland tvivlar jag på om jag orkar.
Samtidigt så känner jag så himla starkt att jag inte vill något annat.
Men jag känner att jag skulle vilja sätta mig ner och prata igenom allt. Men jag är alldeles för rädd att det skulle gå fel, så rädd att förlora det fina, underbara som vi har.
There's a danger in loving somebody too much.

'

Inga kommentarer: