fredag 26 november 2010

fredag.

Det är ett under att jag har klarat mig igenom veckan känns det som! Men man känner sig duktig iallafall fakitskt ;)
Sitter i skolan och väntar på mat nu, vi blev klara så tidigt på styckningen idag så vi fick sluta. Styckade änder idag, rätt så roligt faktiskt :) Dock så känns det som att det luktar and och rått kött överallt nu..
Sen efter lunch så har jag bara spanska sen slutar jag.
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, Tim kommer iallafall så jag ska mysa massa med honom! :) Sen ska jag nog äta chips och dipp, det är jag värd efter en kämpig vecka i skolan.

I morgon blir det julklapps shopping i Sågmyra och Borlänge :) Det blir bara julklappar i morgon, ingenting till mig själv för det har jag inte råd med ;)
Sen på söndag har jag inget planerat, blir nog bara en lugn dag skulle jag tro.

Inga kommentarer: