onsdag 3 november 2010

onsdag.


Veckan har börjat riktigt bra faktiskt! :) I måndags blev det ju som sagt en dag med Ela. Och igår hann jag knappt vakna ordentligt innan jag åkte ner på Mora för att träffa Sara och ta en fika med henne och prata gamla minnen från förra året. Gud vad jag saknar alla jakt 3or som gick ut nu i våras..! Finns typ inte en enda rolig människa kvar på skolan som man skulle vilja festa med eller umgås med som vi gjorde med dom. Har nog seriöst aldrig haft så roligt i hela mitt liv som dom gångerna vi festade med dom! Saknar pojkarna, Känns lite tråkigt att man nog inte kommer träffa dom mer :( En av de roligaste kvällarna, WÄSA!

Sen efter fikan så kollade vi runt i lite affärer, och senare så träffade vi på Ela så hon hängde med oss ett tag :)
Idag har jag redan hunnit med att städa en hel del. Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med resten av dagen, kanske ska baka lite om jag känner för det senare.
Just nu känner jag mig rätt hungrig så jag ska nog ta och försöka göra lite lunch!

Inga kommentarer: