tisdag 23 november 2010

tisdag.


Var ett tag sen jag skrev nåt nu igen.
Tycker mest att det mesta är bara jobbigt just nu. Det är bara tjafs mellan alla, något nytt nästan varje vecka. Börjat bli trött på det nu, tycker alla bara kan lägga ner allt som har varit istället för å dra upp det hela tiden.
Egentligen är jag inte speciellt inblandad i det, men jag tycker ändå att det är drygt att höra mina vänner tjafsa och se dom må dåligt.
Jag blir bara så trött just nu, känns som ingen litar på varann.


Är trött i övrigt också fast jag sover hur mycket som helst.
Har mått lite konstigt senaste veckan, känns som nåt inte stämmer. Vet bara inte vad, kanske bara helt enkelt är trött.


Annars så rullar det väl på, skolan är väl inte överdrivet dryg. Känns som alla bara flummar runt, fattar helt ärligt inte hur vi hinner med allt som vi ska göra. Vi har ju en del att göra, men det känns som ingen gör nåt på lektionerna ändå blir alla klara med allt i tid för det mesta.
Aja, det är ju rätt skönt att det inte känns speciellt drygt iallafall.
Har inte så mycket mer att säga-

The best keeps getting better all the time<3
Du är underbar!

Inga kommentarer: