tisdag 30 november 2010

tisdag.


Idag känner jag mig irriterad!
Idag skulle jag behöva ha Tim hos mig. Så jag bara kunde få krypa in hos honom och känna mig lugn.
Funderar verkligen på att ta en ledig dag på fredag och åka ner dit redan på torsdag.
Så får man väl göra ibland om man behöver det?
Jag tycker då att det är okej att göra så nån enstaka gång bland. För min del har det faktiskt aldrig hänt förut.
Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog inte göra det.

Har varit på utvecklings samtal idag också, gick faktiskt rätt så bra. Ser ut som jag ligger bra till i det mesta, förutom matten. Fick tillbaka provet idag, 13 av 36 rätt - IG! Känner man sig lite halv dålig kanske? JA!
Fick höra från alla mina lärare också att jag ser så trött ut jämt. Kan ju bara säga att dom anar inte hur rätt dom har!
Men i övrigt så ligger jag iallafall på VG i rätt många ämnen, det känns ju bra (y)

Like a perfect scene
From a movie screen
We're a dream come true
Suited perfectly
For eternity
Me & You
<3



Inga kommentarer: