torsdag 27 augusti 2009

torsdag.

Sitter i skolan och har sjukt jävla tråkigt. Dagen har varit så himla seg, vi har inte gjort nånting.
Plus att Facebook har blivit spärrat nu också, så nu finns det ännu mindre att göra.
Det var liksom ungefär det enda vi gjorde på dagarna, facebook och käka godis.
Ikväll ska vi ha föräldrarmöte som vi har planerat själva, så jag hinner nog inte ens åka hem.
Så det blir nog å käka på Östängs efter skolan :)
Men det beror på när vi slutar.
Igår blev det bestämt att jag ska flytta upp hit till Älvdalen också, så det blir nog troligtvis flytt till veckan. Ganska skönt att slippa pendla, det tar död på mig.
Är så jävla trött när jag kommer hem på dagarna så jag är bara irriterad på allt och alla. Det är verkligen så, jag irriterar mig på allting!
Men jaja.
Jag hoppas att det blir bättre när jag flyttar iaf.

Inga kommentarer: