söndag 2 augusti 2009

söndag.


Riktigt sjuk kväll igår, om man tänker efter.
Förfest på campingen med världens bästa tjejer. Hur kul som helst, jag trivdes så jävla bra !
Var där ett par timmar och vid elva tiden drog vi vidare till festivalen.
Träffade massa folk, tappade bort massa folk.
Blev helt fel ett tag också, så några tårar fick också vara med. Sen sket jag och Ela i allt och liftade till donken för vi var hungriga, det finns snälla människor. Tur som vi hade så kom Bränd dit precis när vi skulle gå så då fick vi skjuts in till Mora så vi slapp gå.
Kom tillbaka till festivalen och sen känns det som att allt bara blev en enda röra.
Innan kvällen var slut hade även lyckats hamna på en båt med massa randoms, helt sjukt.
Vid 03.10 gav jag upp och gick till Ela och hämtade cykeln och åkte hem.
Som tur var ringde Robin precis när jag skulle gå, så dom kom och mötte mig så jag slapp gå själv. Snälla pojkar det där !
Var hemma runt fyra efter en, tro det eller ej, väldigt mysig cykeltur hem. Lyssnade på Bon Jovi och tittade på soluppgången.
Lyckad kväll måste jag säga, för när jag tänker efter så hade jag faktiskt jävligt roligt.
Nu är det bara att ladda om inför nästa helg, för då är det Musik och Motor i Älvdalen. Det blir troligtvis tält hela helgen och en jävla massa Rock'n Roll!
Livet är en fest!
Och just nu så har jag väldigt kul!
Puss på det !


Inga kommentarer: