måndag 17 augusti 2009

måndag.

Im fresh out of tear drops,
You got me empty.
Im out of emotion,
Got nothing in me.
And I woulda done anything in the world for you,
I woulda done anything that you told me to.
I cried me a river,
I cried me a sea,
And I aint got nothing left in me.

You cant have my number,
Dont wanna be friends.
I dont care to see you now and then.
Its not that Im bitter,
Its just that Im done.
My heart finally said enoughs enough..

Det är dags att tänka om nu, det är dags att
försöka släppa det här.
Jag har aldrig känt det så starkt som idag.
Och jag vill inte göra det svårare än vad det redan är.
Det är dags att sätta punkt, för jag har insett att
det blir inte mer än såhär.
Jag gör bara illa mig själv.
Jag vet hur jag kanske borde avsluta det,
men jag kan inte göra det.
Jag är för svag, för feg.
Så jag slutar nu, som det är.
Det blir inte mer än såhär.
Det gör ont, men jag känner att jag måste.

Det är en tomhet som inte går att beskriva.





Inga kommentarer: