torsdag 20 augusti 2009

torsdag.

I morse tänkte jag ; Fan vad lätt allting känns idag, vad skönt !
Nu tänker jag ; Fyfan, vad drygt det här är.

Förövrigt så har jag haft en ganska så bra dag. Sov över på Sollerön med klassen inatt, sov typ ingenting på hela natten. Det var nämligen någon som snarkade så jag tog min sovsäck och gick och la mig i ett annat rum, utan varken madrass eller kudde. Ingen höjdare direkt !
Var ganska jävla trött idag. Men hur som helst så kom Sp 2 och typ hade aktiviteter med oss, rätt så kul faktiskt :) Jag har nog hamnat i en härlig klass som det känns. Alla är helt jävla galna, dom flesta iallafall. Tror man kommer få jävligt kul :)
I morgon är jag ledig, men kanske åker upp till Älvdalen ändå för att fixa busskort och kolla boende. Får se hur jag gör.
Är jävligt sugen på att åka och shoppa i helgen, hittade nämligen 800 spän i ett kuvert i mitt rum idag. Men jag väntar nog tills nästa helg, men man vet aldrig ;)

Inga kommentarer: