lördag 15 augusti 2009

lördag.

Alan Jackson var så jävla grym !
Helt underbart!
Jag tror aldrig att jag har varit så lycklig i hela mitt liv som när jag stod där framme och sjöng "Remember When". Det är helt jävla obeskrivligt hur bra det var!
Jag skulle kunna stå där och lyssna på honom för resten av mitt liv !
Det där var nog mitt livs mäktigaste upplevelse, måste jag säga.
Jag ska helt klart se honom en gång till innan jag dör.
Men just nu så kan jag leva länge på det här ! :D
Och på en till sak som precis hände som faktiskt också gjorde mig sjukt glad :)

I morgon ska jag till Älvdalen på någon slags introduktion för alla ettor som ska börja däruppe. Vilket innebär att jag troligtvis kommer att får träffa min blivande klass också.
Jag är faktiskt riktigt nervös måste jag säga!
Jag börjar liksom skolan på måndag, men kan på ett sätt säga att man börjar om också.
Som det känns nu så kommer jag byta till Samhäll/Hälsa-Friskvård. Men jag ska se lite först hur min klass ser ut och hur det verkar på HR, men jag är mer sugen på samhäll faktiskt.
Nej, nu blir det nog sängen snart. Har nämligen bara fått sova 1 en dom 2 nätter vi var borta. Första natten var det några jävla party people som dunkade musik hela natten fram till kl 06.30 på morgonen. Det uppskattades lagom mycket kan jag säga.
Jag var på promenad kl 6 på morgonen, då gav jag upp mina försök till sömn.

Inga kommentarer: