söndag 25 januari 2009

söndag.

hej. haha
Jag tänkte försöka skriva nåt läsvärt för en gångs skull, men jag orkar nog inte lägga ner tid på det x) höhö.
Var hos Jessica igår kväll iallafall, det var trevlans :D Blev dock lugnt för min del, pga av pencillin skiten. Spela lite spel och käka tårta, och sen bar det av till någon för att hämta lite öl. Inte lite heller, blev snarare typ 20 stycken. Men jao, kul var det iallafall! :D
Nästa helg kör vi förhoppningsvis igen, UTAN pencillin! ;D haha
Man är ju liksom hemma själv hela natten på fredag, så man kan ju hoppas på det bästa dårå va! :D
Har nyss varit duktig och skrivit klart SO uppgiften också, tog ungefär 1 och en halv timme. Trodde faktiskt att det skulle ta mycket längre tid än så. Jag är inte riktigt nöjd, men det får duga för jag orkar inte börja om.
Ikväll blir det buggkurs, det ser jag fram emot! :D Det värsta är att jag är minst av alla typ ;( Fast jag är ju ganska van vid det så :D hahah
PUSS!

Inga kommentarer: