måndag 19 januari 2009

måndag.

sjuksjuksjuk. blä, jag hatar det! Har inte varken ätit eller sovit riktigt på typ 3 dygn nu, jag lever på te och yoghurt. Och bara för det så lagar min mamma en massa god mat som jag missar ;( Fatta vilken lycka sen när jag äntligen kan börja äta riktig mat igen! Jag kommer ju äta ihjäl mig. haha
Nej, men iallafall så längtar jag tills jag kan börja äta igen för jag har börjat gå ner i vikt nu också. Not good, om jag får säga det själv.
Har legat framför TVn i 3 dagar nu, börjar bli lite väl långtråkigt. Plus att jag egentligen har en jävla massa skolarbete att göra, men jag orkar inte sitta uppe längre än typ en kvart åt gången.
Men hej och hå, nu ska jag gå till min trogne vän TVn igen och se om den kan underhålla mig tills jag slocknar :)
PUSS och HEJ!

1 kommentar:

anja sa...

stackare :( få se till å bli frisk snart kram å krya på dej <33