måndag 12 januari 2009

måndag.

ganska kul dag faktiskt. Måndagar brukar vara kul, för då har man inte hunnit bli trött efter helgen. haha
blev gym med sandra, henke, bränd och fredrik nu ikväll. Riktigt kul var det, men väldigt drygt. Jag hoppas verkligen att jag kommer fortsätta hålla igång nu, nu när jag äntligen har börjat. Men det verkar som det är flera som är pepp på det också så det blir nog bra :)
skitväder ute nu, verkligen! hoppas det vänder och blir kallare snart, lite snö skulle inte sitta helt fel heller.
I morgon äre ganska skön dag, bara 3 lektioner, inte så jobbiga lektioner heller så. Sen efter skolan blir det stan en sväng medan jag väntar på bussen, så jag tänkte kanske försöka hitta nå nya kläder. Känns som det skulle behövas.


If you ever change your mind,
I'll be right here waiting.

Inga kommentarer: