fredag 23 januari 2009

fredag.

har äntligen lyckats bli frisk nu! var hemma idag också, onödigt å gå till skolan på en fredag tyckte jag.
helgen blir nog förhoppningsvis ganska bra :) Stan i morgon en vända och fixa lite grejer, sen kalas hos henke och sen på kvällen drar jag nog till jessica och kalasar lite också eftersom hon fyller år :) blir nog ganska lungt, eftersom jag fortfarande käkar pencillin. tråkigt nog. haha
och sen på söndagen måste jag nog ta tag i lite plugg också, usch.
Det finns andra grejer jag borde göra nånting åt också, för man kan inte gå runt och må såhär. Men det är svårt och jag vet inte hur jag ska bete mig.
Förövrigt ser jag ut som fan efter att ha varit sjuk och inte ätit nånting. väldigt trevligt att mina kläder inte direkt passar så bra längre heller.
Men jag ska inte klaga!
PUUSS!

Inga kommentarer: