söndag 11 januari 2009

söndag.

helgen har varit rätt så lugn och skön. Hemma själv hela dagen igår, och halva dagen idag. Var ute och gick en vända igår, riktigt skönt var det!
Snön har börjat slaska bort nu, inte bra :( Så nu har det blivit halt som satan ute istället, usch usch.
Skola i morgon igen, dags att ta fram lite extra krafter för att klara veckan tror jag. Är otroligt trött! Men inte värre än att jag klarar mig.

Jag önskar att man bara kunde vrida tillbaka tiden.
Om jag bara hade vetat att det var sista gången!
Gud vad jag ångar att jag inte sa någonting tidigare.
Och jag ångrar den där dagen, den kan ha förstört allt.
Och jag undrar hur det hade varit nu, om jag fick leva om den
dagen och gjort det jag borde.
Men nu går jag ändå runt och hoppas på mirakel, även fast jag
vet hur det ligger till.
Och jag kan inte få ur mig känslan av att det var jag som
förstörde hela grejen.
Jag kan inte sluta tänka på hur allt kanske kunde ha varit nu,
om det inte hade blivit som det blev.
Jag kan inte sluta vara förbannad på mig själv!


Inga kommentarer: