måndag 26 januari 2009

måndag.

gymnasieansökan klar nu då!
Och hur känns det då?
Förjävla skönt alltså! Nu slipper man gå runt å ha ångest över det iallafall :)
Har sökt till frisör i falun som förstahandsval, fast jag var inte säker på om det är det jag vill.
Men nu har jag börjat leta dator och börjat kolla lite såna saker, ifall jag skulle komma in så blir det ju flytt från Mora så man lär ju införskaffa sig lite såna prylar i så fall :) Så det känns lite kul också, just nu. Kommer jag inte in på det så blir jag kvar i Mora på Hotell och Resturang, vilket också känns ganska kul om jag tänker efter. Så jag har nog gjort ganska bra val ändå.
Förövrigt så har jag klippt mig idag också, blev inte så stor skillnad men jag är nöjd :)
Jag längtar ihjäl mig till helgen också! Borlänge på lördag och shoppa loss, jag hoppas verkligen att jag hittar nåt kul! :) Fredag kan också bli kul om det blir som jag vill, vilket det inte brukar bli. haha Men man får hoppas på det bästa, as usual ;)
Jag känner mig ändå rätt glad, faktiskt. Jag tror att jag skjuter undan alla tankar som jag inte orkar med på dagarna, dom kryper fram på kvällarna och nätterna. Då är jag inte lika glad längre. Men huvudsaken är att man är glad på dagarna, så att man åtminstone har ett glatt ansikte utåt. Det var iallafall min tanke.

Dagens låt; Eric Carmen - Hungry eyes
I love it! <3

Inga kommentarer: