onsdag 18 juni 2008

You'll never shine if you don't glow!

Sandra väckte mig halv 11 i morse, sen kom Sara så vi åkte ner på Mora. Jag hade tänkt köpa nånting å ha på mig på midsommar, men hittar jag nåt eller? Nej, jag skulle inte tro det va ;(
Sandra köpte iallafall massa olika hårspännen med blommor på som hon skulla ha på midsommar x) Men det var väl sött (a) Sen åkte vi upp på donken och käkade ;D Jag ska gå up i vikt i sommar, så jag gör allt jag kan (a) Sen åkte vi till Willys, så jag köpte en chipspåse ;) Sen när vi kom hem så kollade jag på film och fetade i mig massa chips. Nu sitter jag och väntar på pappa för vi ska åka och handla^^ Får se vad som händer i morgon, ska iaf sooova länge hade jag tänkt. I och för sig är det ganska omöjligt när man är hemma med Sandra. Men förhoppningsvis kan hon låta bli att väcka mig i morgon, om jag har tur.

Inga kommentarer: