söndag 8 juni 2008

The way I am.

Sov hos pappa inatt :) Louise var där en vända igår så vi badade, i typ 2 timmar :D as härligt :) I morse vaknade jag vid 11 tiden, käkade frukost och gick och badade med pappa. Sen åkte vi ner till Långlet en vända, så Louise följde med tillbaka upp till Läde sen :) Så vi gick och badade igen. Sen gick vi hem och åt lite, så Sandra och Henke kom också. Så vi gick och badade igen efter maten, det var riktigt kul, längesen jag skrattade så mycket :D Jag trivs verkligen bäst med dom, då kan jag vara mig själv. Då finns det liksom inget rätt och fel på det man säger och gör. Jag har aldrig känslan av att allt jag säger och gör är fel då. Det känns bra. Superbra helg har det varit iallafall :) Bara några dagar kvar i skolan nu också, så allt känns mycket bättre nu :D När man slipper bry sig om allt. Man blir liksom fri, man kan bara göra det man känner för att göra. Ingen som tvingar en att göra en massa saker. Så himla skönt!

Inga kommentarer: