lördag 14 juni 2008

SOMMARLOV! ;D

Äntligen sommarlov :D Själva skolavslutningen blev ju lite misslyckad eftersom det regnade. Som tur var så hade vi avslutningen i kyrkan. Och sen fick min klass stanna kvar inne i kyrkan när vi fick betygen och knäppte kort. Jag är riktigt nöjd med min betyg faktiskt, 8 VGn och resten G :) Dubbelt så många VGn som jag hade till julbetygen, så jag kan ju inte klaga.
Kvällen började inte så bra, eftersom det kom världens oväder precis när jag tänkte cykla in till Mora. Jag trodde verkligen att jag skulle få lov att stanna hemma. Men efter en timme så slutade det åska och regna, så jag tog mig in till Mora till slut :) Sen vid tio tiden bar det av till Kråkberg, där var det fest! :D Och vid halv tolv ungefär började dom flesta dra sig ner mot stranden. Det blev väl en helt okej kväll, men det kunde ha varit roligare. Jag åkte hem vid kl. 1 ungefär, då var det inte så kul längre. Men men, nu har man hela sommaren framför sig :D Och en massa fler fest-kvällar, förhoppningsvis! :)

Inga kommentarer: