måndag 16 juni 2008

Just another day.

I morse blev jag väckt av Louise kvart i 10, för hon undrade om jag vill följa med ut och rida. Och visst ville jag det ;D Halv 11 var vi i stallet och fixade i ordning pållarna :) Sen bar det av ut i skogen, där gick det jättefort eftersom våra hästar var liiite pigga (a) Det var iallafall en ridtur som man inte glömmer i första taget ;) Sen hoppade vi lite på banan innan vid slutade, det gick as bra :) Sen cyklade jag ner på Mora och träffade Ida, vi hann precis äta en glass och sen när vi precis kom upp på gågatan så började det regna så vi fick åka hem ;( Sen satt jag vid datorn ett tag och nu har jag precis kommit hem från Louise. Bra dag måste jag säga :)

Dagens tankar.
Jag förstår mig inte på kärlek, för så fort man börjar känna sig
lycklig så blir man sårad.
Jag har blivit sårad ungefär tusen gånger, och vem vet om det

mer än jag? Nej precis, Ingen!
Jag vet inte om jag är kär längre, för på ett sätt så vill jag inte ha dig

nära. Men samtidigt så vill jag bara att du ska vara här, nära mig hela tiden.
Oftast så saknar jag dig, men det gör inte lika ont längre.
Jag bryr mig inte lika mycket längre, men ädå så bryr jag mig för mycket.
Jag vet inte vad kärlek är längre.

1 kommentar:

EMELIE sa...

Re: Man kan inte ha kul jämt. (a)