torsdag 7 oktober 2010

torsdag.

Du är allt för mig<3


Snart klarat mig igenom ännu en skolvecka, snart helg!
Ska bli skönt att få sova ut lite. Kanske blir en sväng till Wäsa på fest i morgon, har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra än?


Får iallafall inte vara med Tim i helgen, och det är inte okej!
Men om 2 veckor ligger vi på stranden i Turkiet och njuter, ska bli så skönt! :)

Just nu är jag så trött så jag vill bara gå och lägga mig.
Har ingen energi alls idag.


Men det blev en lång promenad på Friskvårdslektionen idag, skönt å bara gå och prata lite skit :) Jag och Ela hann prata igenom massa saker som var riktigt skönt att prata om. Fin promenad vid älven i höstlöven :)
Börjar verkligen bli riktigt höstigt ute nu! Det är fortfarande nattsvart ute när jag går upp på morgonen vid halv sex.

Inga kommentarer: