fredag 8 oktober 2010

fredag.


Fredag ingen, ännu en vecka avklarad.

Ikväll ska jag nog ut på lite bus med Ela tror jag, vi ska nog dra till Wäsa en sväng och kolla läget på 18års festen :)

Hade styckning för första gången i skolan idag eftersom jag missade första gången. Idag fick vi flå av och stycka harar. Var väl lite småäckligt måste jag säga, lukten var fan värst!
Sen spanska, lika segt som vanligt.

I vanliga fall skulle jag har varit med Tim i helgen, men han ska jaga älg på måndag så då fick han lov att åka i morgon. Så honom får jag inte träffa på en vecka.
Ibland orkar jag verkligen inte, för ibland känner jag mig så jävla ledsen!
Hade varit bra med en knapp så man bara kunde stänga av att man saknar någon.
Distansförhållanden är inte kul nånstans alltså..
Speciellt när man verkligen behöver sin pojkvän och inte får vara med honom.


Inga kommentarer: