måndag 18 oktober 2010

måndag.

Gud vad tiden går fort!!
Nyss var det en månad kvar tills vi skulle åka utomlands, nu är det två dagar kvar!
Jag är skapligt jävla nervös, och värre kommer det bli.

I morgon ska jag till skolan halva dagen och hämta alla uppgifter och sånt som jag missar. Sen ska jag hem och plocka ihop allting, sen ska mamma skjutsa ner mig till Tim.
Och jag kommer säkert inte kunna sitta sill på hela kvällen i morgon, och ännu mindre sova på natten. Tänkte kanske ta lite plugg med mig så jag kan göra lite sånt på kvällen, så får jag undan lite sånt samtidigt som jag får nåt annat å tänka på.

Hur som helst, på onsdag lyfter planet från Sverige kl 20.15.
Ganska exakt 48 timmar kvar.
Det ska bli underbart å få komma iväg till värmen nu mitt i höstmörkret! :)

Inga kommentarer: