tisdag 20 juli 2010

tisdag.

Har jobbat två dagar nu, och det är inte direkt något stressigt jobb kan jag ju säga.
Igår var det väl kanske mellan 10-15 pers som jobbade, så det var inte överdrivet mycket städning. Mest tömma papperskorgar och städa toaletter.

Idag var det ännu lugnare, vet inte ens om det var 10 pers som jobbade idag.
Helt sjukt, fattar inte varför dom har öppet över huvudtaget istället för att bara låta det vara semesterstängt.
Men aja, fick sluta 14.30 igår och 12.30 idag.
Vad jag har hört så ska det vara heltids arbete från 7-16, men det finns ju inget å göra som täcker en hel dag.
Men jag klagar inte för det :)

Förhoppningsvis så kan jag sluta tidigt på fredag också nu så jag kan åka ner till Tim tidigare :)
Blir cruising i Säter i helgen, så det kan ju bli trevlig.

Inga kommentarer: