onsdag 14 juli 2010

onsdag.

Jag har tappat motiveringen till att göra saker.
Känner inte för att göra någonting alls.
Jag vet inte varför.

Det känns som dagarna endast går ut på att fördriva tiden så det blir helg.
Jag bara går runt och väntar hela tiden, det är inte alls kul.
Det är inte så det ska vara.
Det är inte vitsen med sommarlov.

Då ska man ju egentligen vara ute och ha kul med sina vänner.
Men ja.
Det är inte så för min del i år.

Har fått heltidsjobb hela nästa vecka iallafall så då har jag ju nånting för mig.
Dock så är det dansbandsveckan då, men det känns som det kvittar för jag har ändå ingen att åka dit med.

Jag är inne i en lite depp period känns det som, jag har inte ork eller lust till nånting.
Jag vill ingenting.
Känns ju kul.

Jag vill inte ha det såhär,
men det är såhär det kommer vara..

Inga kommentarer: