torsdag 1 juli 2010

torsdag.

Då var midsommar och allt sånt skit över.
Spenderade midsommar helgen tillsammans med Tim i hans stuga, det var underbart!
Åkte hem i måndags kväll igen.
Det är synd att vi inte har mer tid än helgerna på oss att vara med varandra.
Ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt att det börjar bli lite jobbigt..
Men det funkar ju än så länge iallafall, och det är jag väldigt glad för!

I igår blev det en fika på stan med Emelie, träffade även på Ela :) det var trevligt.
Sen åkte jag och handlade med pappa och lite sånt.

Nu ska jag gå ner och fira Sandra som fyller 19 idag! :)

I paint a picture of the days gone by,
When love went blind and you would made me see.
I'd stare a lifetime into your eyes.
So that I knew that you were there for me,
Time after time, you were there for me.

Inga kommentarer: