tisdag 24 augusti 2010

tisdag.


Längesen det blev nåt skrivet.
Känns som jag håller på å lägga ner det här.

Skola har iallafall börjat nu och hur känns det då?
Känns inte alls bra att känna att man inte hör hemma.
Mycket kan förändras över en sommar.

Med tanke på att som gjorts och sagt så har jag lite svårt för att bara släppa allt.
Vissa saker har sårat mer än vad man kanske kan tro.
Saker som hat etsat sig fast i huvudet, som gör det extra svårt.

Men det är väl så, vissa har svårt att acceptera en del saker.
och då är det väl så.

Är hur som helst ledig både torsdag och fredag den här veckan,
så på torsdag ska jag ner på Mora och hämta resekataloger.
Jag är så himla sugen på att åka, och helst så vill jag åka redan i höst!
Skulle passa bra att få komma iväg nu faktiskt, känns som det behövs :)

Inga kommentarer: