torsdag 12 november 2009

torsdag.


Jag vill inte tänka framåt,
men är livrädd att fastna här.


Lagom rolig dag idag igen.
Jag lyssnar liksom på allt som lärarna säger, men jag hör ingenting av det.
Idag kändes det ungefär som att jag hade glömt mitt huvud i sängen när jag gick upp i morse.
Kanonkul! (y)

Jag skulle bli ganska så jävla lycklig om någon kunde berätta vad det är för fel på mig så jag kunde bli glad igen.
Jag orkar inte vara trött och sur längre, det är inte speciellt kul.
Ännu mindre kul är det när man egentligen borde vara hur glad och lycklig som helst.
Det värsta var att mamma ringde nyss så jag fick sån hemlängtan att jag nästan började gråta.
Inte alls likt mig i vanliga fall!

Det enda bra med dagarna är när det blir kväll och jag får gå till Tim, vilket gör mig så glad som jag kan bli iallafall.
Jag fattar nog inte hur bra jag har det egentligen.

Dumma mig, jag borde börja se det bra istället för det dåliga!
Det är nog min dåliga sida ibland, att någon måste slå in såna saker i huvudet på mig.
Men vafan, alla har dåliga dagar ibland. Det går väl över! :)

På Lördag blir det iallafall en sväng ner till Marieberg och kanske shoppa lite.
Tommy skulle ändå ner dit och hämta en bil så mamma tyckte att jag skulle följa med och bli lite glad igen.
Det enda negativa är att det betyder en tidig lördagmorgon, men man kan ju sova i bilen (y)

<3

Inga kommentarer: