tisdag 24 november 2009

tisdag.

"Love takes precedence over success"




Hej det var jag som var trött som ett as i morse!
Men nu är jag pigg och glad igen :)

Gym i morse i 3 timmat, jobbigt men ganska kul.
Kommer nog ha träningsvärk i magen i morgon iallafall.

Men det är väl bara bra, då känns det iallafall att man har gjort nånting.

Det som återstår av dagen kommer nog bli ganska segt.
Har precis skrivit en reflektion på engelska om en film, gick väl helt okej för den som ville veta.

Ska nog åka till Mora en vända efter skolan och fika lite med Mikaela, mys.
Det blir nog en latte med Irish cream smak, mums på det.


Sen när jag kommer tillbaka så blir det nog en sväng till Tim, se på Tv antar jag. Det är ungefär standard på kvällarna (y)
Men det är väl alltid skönt å "chilla" lite efter skolan ;) huhu.

Jag känner mig glad den här veckan! :D

2 kommentarer:

EMELIE sa...

gött att du känner dig glad! :D

MIA sa...

ja det känns rätt gött faktiskt! :D