söndag 1 november 2009

söndag.

jag gillar verkligen söndagar när man känner sig sådär smått sliten och lite halvbakis (y)
eller inte.

Gårkvällen var väl egentligen inte så kul alls.
Började hos Mikaela med tjejerna, det var riktigt trevligt faktiskt.
Sen åkte vi vidare till Öna bystuga, träffade på Bälter och lite annat trevligt folk så det slutade med att jag blev kvar där och Ela och co åkte nån annanstans.
Var väl där i någon timme innan jag fick för mig att jag ville hem.
Det blev en skaplig promenad som jag helst inte vill göra om.
Jag förstår mig inte på mig själv ibland.
Och om någon undrar varför jag gick hem så kan ni fortsätta undra för det finns inget svar på den frågan.

Åker upp till Älvdalen ikväll, har en känsla av att jag kommer somna tidigt.
Jag känner mig ganska jävla trött.
Det är hårt att ligga på topp men man lever bara en gång ;)

2 kommentarer:

EMELIE sa...

jag försökte ringa dig tusen gånger men det tutade bara upptaget :(

MIA sa...

jag vet, jag pratade med tim hela kvällen när jag gick hem