söndag 29 november 2009

söndag.

Gårkvällen blev kanonkul! :D
Åkte till Älvdalen med Sara, BQ och Ela för att festa lite hos Jennie.
Lite segt i början, men sen efter lite singstar och några cider blev det mycket mycket roligare!
Ramlade in en hel del trevligt folk också :)

Jaja, sen hade jag en snäll mamma som kom och hämtade mig vid ett, och det var nog tur att jag inte blev kvar längre faktiskt.
Men riktigt roligt var det :D
Om man bortser från att jag dumt nog råkade ramla och slå huvudet i en bänk, så jag sitter och försöker känna efter hur det egentligen gick.
Jag har ont lite här och där.
Min kamera har jag lyckats glömma kvar hos Jennie också tror jag. Om den inte är där så har jag ingen aning om vart den är :s
Hittade även min mobil längst in under sängen i morse, bra jobbat av mig (y)
Jag slutar aldrig förvånas över mig själv alltså.
Jag säger bara en sak;
VILKET JÄVLA PARTY!
(y)


Idag ska jag ta det lugnt heeela dagen!
Kanske åka upp till Älvdalen om jag inte ska följa med och skjutsa mamma till Falun i morgon.

Inga kommentarer: