torsdag 5 november 2009

torsdag.


Det har snöat konstant hela dagen idag.
Jag har lyckats sitta och titta ut genom fönstret och drömma bort ungefär halva dagen känns det som.

Veckan har varit riktigt jobbig och jag har varit gråtfärdig varenda jävla dag!
Bara massa stress och panik, vilket fick mig att må dåligt och bli sur och trött.
Skönt att det här projektet är över nu iallafall, jag är glad att jag lyckades skriva reflektionen efter många om och men.

Åkte hem idag också, kände att jag ville sova hemma inatt.
Lite jobbigt att behöva åka upp i morgon bara för att ha en lektion och sen åka hem igen.
Men det blir väl så ibland när man får hemlängtan.

Jag måste säga att det är sjukt skönt att ha någon att krama på kvällarna för annars skulle jag nog ha brutit ihop totalt den här veckan.
Det är verkligen nåt av det bästa som finns!

Inga kommentarer: