tisdag 27 oktober 2009

tisdag.

har nyss packat och fixat lite, nu blir det en dusch snart och vänta på att pappa kommer och skjutsar upp oss till Garberg :)
Ikväll får vi tydligen besök också, så det blir väl korvgrillning och spela spel kanske. haha
Resten av veckan sen ska jag bara ta det lugnt och äta massa godis och chips! Och sen blir det nog en och annan promenad i skogen också skulle jag tro.

Åker hem på fredag igen eftersom det är Skoterns dag på lördag.
Jag vet dock inte alls hur det kommer se ut för min del just nu.
Men det visar sig :)
Trodde att jag skulle få vara hemma själv på lördag kväll också, men det blev tydligen inte så nu ändå.
Men det kan ju ändras snabbt eftersom folk i det här huset aldrig kan bestämma sig för någonting.
Det blir som det blir, helt enkelt.
Det blir säkert kanon på något sätt (y)

Inga kommentarer: