fredag 23 oktober 2009

fredag.

har haft en riktigt bra vecka :)
allting flyter på väldigt bra just nu, fick VG på Anatomi provet bland annat.
Dock så hade jag lagt ner ett antal timmar på att plugga också, men det lönar sig! (y)

Idag har inte varit en bra dag.
Vaknade och var på jätte bra humör, men det ändrades fort när spanska lektionen började.
Det är svårt när man har en lärare som knappt förstår svenska och eleverna inte förstår spanska.
Ingen bra kombination kan jag säga, jag blev bara surare ju längre tid det gick!
Men jag tog mig igenom lektionen iallafall.
Sen när jag kom till Mora så gick jag och köpte en tröja, som jag redan älskar! :)

Fick psykbryt när vi satt och åt sen, jobbig dag vill jag lova!

Men nu är det höstlov! :)
Dumt nog så betyder det att jag måste klara mig i över en vecka utan mys.
Jag kommer avlida eftersom jag redan typ går sönder av saknad.
Väldigt roligt! :(

Åker nog till Garberg på tisdag iallafall och blir där ett par dagar, härligt! (y)

Inga kommentarer: