lördag 10 oktober 2009

lördag.

Såna här dagar tycker jag faktiskt att hösten kan vara fin, när solen skiner och det är röda och gula löv överallt.
Det är nog det enda jag gillar med hösten.

Men hur som helst, igår var jag ute en vända med Ela och Jill.
Var på hockeyhotellet först, vilket sög stenhårt. Men var där ett par timmar iallafall, sen ringde vi Sara så hon skjutsade upp mig och Ela till Stormyren, eftersom vi inte fick tag på Jill så blev hon kvar på hotellet.
Åkte hem till Fethi, där Fredrik och Schnäsy också var. Satt och snackade en massa skit och drack lite, hur trevligt som helst, tyckte jag!
Jag faktiskt att det är roligare å bara vara några stycken och sitta och ha trevligt istället för att va på värsta festen, för då blir alla så osociala.
Så vi var där resten av kvällen, åkte hem runt halv 3 då min stackars pappa fick komma och hämta oss eftersom vi inte tog oss hem :)
Riktigt trevlig kväll, om man bortser från början då.

Ikväll blir det färgning av håret, som förhoppningsvis kommer bli en aning mörkare.
Sen blir det pizza och körslaget, kan jag tänka mig :)
Och njuta av att vara hemma.

Nu ska jag slänga mig i soffan och se på en film och låtsas att det är söndag!
:)

saknar dig.

Inga kommentarer: