fredag 16 oktober 2009

fredag.

Hemma igen! <3
Fredagar och att få åka hem är höjdpunkten varje vecka nuför tiden.
Till min egen säng!

Helgen däremot är helt oplanerad än så länge, eventuellt så blir det tacos hos Mikaela i morgon men inget är bestämt än.
Det blir hur som helst inget festande den här helgen.
Det blir en vila upp sig helg så man orkar med nästa vecka som kommer bestå av matte ungefär hela veckan. Usch och fy säger jag bara!
Och sen lär jag plugga till provet i anatomi som vi har på torsdag också.
Fördelen med att bo i Älvdalen är att man faktiskt pluggar rätt mycket på kvällarna eftersom man inte har nåt bättre för sig.

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig för jag börjar bli rejält trött!
Plus att min rygg gör ont, nu igen. Nog dags att börja träna lite igen tror jag.

Inga kommentarer: