fredag 30 oktober 2009

fredag.

Just nu mår jag bättre än vad jag har gjort på väldigt länge.
Det känns skönt att trivas med livet igen.
Det har varit 2 jobbiga år.
Men nu går det uppåt igen! (y)

Helgen verkar bjuda på fest också :)
Var ett tag sen jag var ute med brudarna nu, så det känns riktigt kul!
Men innan det blir fest så blir det en vända runt på Skoterns dag i morgon och kolla läget.
Brukar kunna vara trevligt :)
Dock så är ju hela den dagen en fest för dom flesta :P
Men jag sparar mig till kvällen och umgås med min kära pappa under dagen.

Kom hem från Garberg idag också, har varit hur skönt som helst :)
Men jag kan säga att jag är ganska trött på godis och chips! Det brukar lätt bli så när man har varit där ett par dagar ;)
Har varit på Mora och sprungit runt lite med min kära syster också, det var också trevligt :)
Ikväll åker jag och hälsar på Mikaela en sväng, det var ett tag sen det med :)
Känns som att jag har varit ganska osocial under sista tiden faktiskt.