torsdag 10 mars 2011

torsdag.

Har varit sjukt trött idag, helt borta.
Åkte hem med 13.15 bussen och somnade nästan på en gång när jag kom hem, hann bara äta lite först. Sov i ungefär två timmar så nu kommer jag väl inte kunna sova ikväll istället.
Hade alltför mycket att tänka på nu, var nog det som störde min sömn inatt. Tänk hur tankarna kan förändras på bara nästan en sekund. Tänk hur mycket nårga små ord kan stöta till tankegången och på en gång börjar det snurra tankar som man egentligen inte ens behöver tänka på just nu. Sjuk.

Var på Mora Hotell en snabbis idag också och skulle fråga om praktik plats, men självklart var hon som jag skule prata med ledig när jag äl har tagit mig dit. Så typiskt!
Men ska dit i morgon istället, så jag hoppas verkligen att det funkar! Har så dålig fantasi så jag kommer inte på nåt annat just nu heller.

Aja! På lördag drar jag till Borlänge med min fina vän Emelie och shoppar lite :) Hoppas man kan hitta lite iallafall, om inte annat så blir det nog en trevlig dag iallafall.
Skulle åkt till Tim i morgon egentligen men han skulle jobba till halv 10 så jag blir nog hemma.
Får se om jag åker dit efter Borlänge på lördag istället.

Inga kommentarer: