tisdag 8 mars 2011

tisdag.

What do I want?
en fråga jag ställer till mig själv varje dag.

Nu är lovet slut iallfall :(
Har gått riktigt bra att jobba under veckan iallafall tycker jag.
Är inte alls taggad på skolan nu, vill bara att allt ska vara klart!
Blev hemma idag för jag var så sjukt trött och matt i kroppen så jag behövde vila lite.
I morgon ska jag försöka ta nya tag igen!
Är ju egentligen inte många riktiga skolveckor kvar nu heller eftersom vi snart ska till Ungern och sen ska vi ut på praktik i 3 veckor i maj.
Ser inte alls fram emot Ungern, får ont i magen bara jag tänker på det. Känns inte så kul.
Har inte fixat nån praktik plats än heller. Men har iallafall mejlat till Mora Hotell och det lät ganska positivt så jag ska in där nån dag i veckan och fråga lite mer :)
Hoppas det går bra!

Inga kommentarer: