tisdag 22 mars 2011

tisdag.

Vaknade med 39 graders feber i morse, inte kul! Så det var bara å försöka somna om igen.
Mår bättre nu iallafall efter lite panodil och lite sömn.
Känns inge kul alls å va sjuk nu när det är så fint väder ute också! Hoppas på att jag är frisk i morgon iallfall. Har verkligen inte tid å ligga hemma heller eftersom det inte är så mycket kvar i skolan nu. Menmen, ska vila en massa nu iaf!

Det värsta med att bara ligga hemma är att det blir för mycket tid över till att tänka. Tankar som inte kommer upp annars, som man egentligen inte alls vill tänka på.
Jag känner mig och för sig ganska lycklig ändå. Jag har världens finaste vänner och familj och en underbar pojkvän.
Men det finns många tankar.
Det är ungefär bara ett halvår kvar tills Tim flyttar om han kommer in på skolan, vilket jag tror att han gör. Och det betyder att det kommer vara ungefär 22 mil mellan oss, istället för 12 som det är nu. Det betyder att det kommer ta ungefär 3 timmar att åka istället för 1 och en halv som det tar nu. Jag vet att ett halvår är ganska lång tid, men det går så fort ändå. Jag kan iallafall inte låta bli att tänka på hur det kommer bli, om det kommer bli annorlunda eller inte.

'

Inga kommentarer: