tisdag 15 mars 2011

tisdag.

Den här dagen verkar aldrig ta slut. Har varit hr segt som helst i skolan och nu kom jag hem för ungefär en timme sen och det känns fortfarande lika segt.
Lyckades bli klar med fas B också på körtkorts teorin idag, så det känns skönt iallafall. Har även lämnat in min miljöfördjupning så i morgon kan jag ta mig en liten sovmorgon :)
Är så sjukt skoltrött så jag känner att jag aldrig mer vill gå till skolan nu!
Skönt iallafall att det går mot ljusare tider och att våren är på väg lite sakta.
Har ungefär bara 4-5 riktigt skolveckor kvar nu också eftersom vi har både praktik och Ungernresa. Tyvärr har vi också vintervecka som vi ska ut på om 3 veckor, fyfan.
Men det är bara å bira ihop för det är egentligen inte långt kvar nu!

Don't just sit and wait for a star to fall'

Inga kommentarer: