torsdag 3 februari 2011

torsdag.

Yesterday is dead and gone
And tomorrow's out of sight
And it's sad to be alone
Help me make it through the night


Snart slut på ännu en vecka, Den här veckan har faktiskt varit helt okej.
Igår blev det en Fika med Emelie och sen hem och fika igen. Vilket gjorde att jag helt glömde bort att äta någon riktig mat på kvällen så min mage mådde inte så bra i morse. Men nu har jag ätit pannkakor och godis så nu är det bra igen. huhu
I morgon åker jag ner till Tim och blir där över helgen. Vet inte alls vad vi ska göra, men det återstår väl att se.
Börjar bli lite jobbigt med distansförhållande, och tanken på att Tim kommer flytta ännu längre bort i höst och att det kommer fortsätta vara så i minst ett år till gör inte direkt det hela bättre.
Försöker väl att tänka positivt på det och att det kommer att gå bra, men det är inte så lätt hela tiden.
Aja, får väl se hur det blir med det hela.

Har slutat för dagen iallafall så nu sitter jag bara och väntar på att bussen ska gå hem. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och plugga lite spanska. Ska försöka sova tidigt också, har haft så svårt att somna senaste dagarna.

Inga kommentarer: