tisdag 8 februari 2011

tisdag.

Veckan har börjat väldigt bra faktiskt! :)
Vi har massage 4 timmar på eftermiddagen varenda dag den här veckan. Igår så masserade vi igenom rygg och nacke, och idag fortsatte vi med rumpa och ben. Det är faktiskt riktigt roligt och något som jag verkligen vill lära mig! Och framförallt så är det absolut inte helt fel att få massage varje dag ;)
Idag hade jag körkorts teori också, gick faktiskt skit bra! Klarade fas A, dock så måste jag klara den 2 gånger till för att få godkänt på den men jag blev faktsikt jätte glad! Var ju faktsikt första försöket till och med :)
Hade matteprov i morse också, det gick väl sådär däremot. Men det känns faktiskt inte som hela världen om jag inte klarar allt, har ju ändå resurs tid på onsdagar att göra klart om det skulle bli några rester.
Just idag så känns det faktiskt rätt bra med skolan, nog för att jag vet att det kommer komma hur mycket som helst igen sen framöver. Men den här veckan ska jag bara njuta av massage, plus att det är minst lika roligt att massera som att bli masserad! :)

Inga kommentarer: