tisdag 22 februari 2011

tisdag.

Idag har jag haft massage examination på mamma, gick faktiskt riktigt bra kändes det som! :)
Sen hade jag körtkorts teori och lyckades klara fas A ännu en gång, så nu har jag bara en gång kvar innan jag blir godkänd på den. Känns bra :)
Öviningskörde hem från Älvdalen sen också, gick förvånansvärt bra med tanke på hur lite jag kört plus att det var mörkt och halt :)
Måste verkligen börja köra lite mer nu efter sportlovet! Nog för att det är ett halvår kvar, men jag tänker inte lägga ut en massa pengar på extra körlektioner om jag har chans att träna hemma istället. Vet att jag egentligen borde ha börjar för längesen, men det har liksom inte blivit så. Är iallafall hur taggad som helst på körkortet nu! Men som sagt, det är ett halvår kvar än ;)

På fredag får vi lov iallafall :) Fast det blir inte mycket till lov för mig eftersom jag ska jobba hela vasalopps veckan. Men det är ju kul att ha någonting att göra iallafall :)
Tror nog nästan att ag ska ta lov redan i morgon eftersom vi ändå bara har en resurs dag på torsdag och vad jag vet så har jag ändå ingenting som jag ligger efter i!

Inga kommentarer: