onsdag 16 februari 2011

onsdag.

Klockan är halv nio och jag har velat sova sen klockan var halv sex!
Har varit ute på skotertur med vi som går hälsa och friskvård, ettorna och tvåorna och sen några från trean. Har varit en riktigt rolig och händelserik tur måste jag säga! Inatt så sov vi över i en stuga uppe i Navardalen efter att vi hade åkt lite skoter däruppe. Kan ju säga att det var inte det bädta skoterföret direkt! Gick bra om man höll sig på leden men så fort man kom av den så satt man fast :) Så det blev ett antal fastkörningar kan jag lova! Vi slapp då frysa iallafall och jag är förvånad över att alla faktiskt kunde hålla humöret uppe ändå också :) Inatt har jag sovit ungefär 4 timmar eftersom vi hade typ bastu i vårat rum i stugan på kvällen.
Idag packade vi iallafall ihop oss och vid 9 tiden började vi åka skoter hem mot Älvdalen, blev en ungefär 5 mil lång tur :) Gick faktiskt jättebra på hemvägen, förutom några små hinder på vägen :)
Nu har jag precis krupit ner i sängen och funderar på om det är värt att gå till skolan i morgon om man bara har en riktig lektion?
Får sova på saken och se om jag orkar gå upp i morgon eller inte!

Inga kommentarer: