torsdag 20 januari 2011

torsdag.

Veckan har varit rätt så jobbig i skolan faktiskt. Det känns tungt å veta att det kommer bli så himla mycket nu framöver.
Idag blev jag hemma iallafall, hade ont i halsen och lite feber i morse. Mår bättre nu så i morgon måste jag till skolan, det är ju spanska så det känns som jag är tvungen att gå dit.
Har i och för sig bara spanska i morgon också, och så kommer ja ha det varje fredag ända fram till sommarlovet :) Dock så går jag istället i skolan till 18.45 på tisdagar istället eftersom jag har körkortsteori.

Hur som helst, i morgon efter skolan så åker jag ner till Tim och blir där över helgen :) Tror vi skulle åka lite slalom på lördag, får väl se hur det går ;) Har inte åkt sen förra året och då åkte jag bara en gång. Känns bra att dom som ska med inte är bättre än jag själv iallafall! haha.
Sen vet jag inte riktigt vad det blir mer, massa mys iaf skulle jag tro! :)
Nu ska jag sova så jag orkar gå upp i morgon igen.

Inga kommentarer: